Od pamiętnych czasów, kiedy Wojtek Sokół wyprodukował pięćdziesiąt koszulek z charakterystycznym napisem PROSTO, by promować nadchodzący album swojego zespołu WWO, minęło już prawie dwadzieścia lat.
PROSTO przestało być tylko słowem z nadruku koszulki – przeciwnie, zaczęło być utożsamiane z ogromną firmą, którą zręcznie zarządza sam raper i wszyscy jego zaufani współpracownicy. Działalność PROSTO zahaczała w całej swojej historii o wiele różnych rodzajów działalności. Kiedyś najważniejsza zdawała się być branża wydawnicza – to właśnie w wytwórni Sokoła wydawali swego czasu tak cenieni na krajowej scenie hip-hopowej artyści jak VNM, Hades czy KęKę. PROSTO zasłynęło też swego czasu z organizowania ogromnych imprez masowych na skalę absolutnie niespotykaną w polskim hip-hopie, pewnym standardem były też kolejne części PROSTO Mixtape, czyli albumy muzyczne, które wspólnymi siłami składali w całość wszyscy muzycy w wytwórni.
Obecnie, wraz z wypowiedzią właściciela na temat tego, że artystom konsekwentnie odmawia się przedłużenia kontraktów, na front wychodzi już w pełni działalność odzieżowa. Kiedyś były to zwyczajne koszulki PROSTO, dzisiaj firma Wojtka Sokoła w odważny sposób goni za obowiązującymi na całym świecie trendami, dostosowuje się do panującej mody i robi absolutnie wszystko, by być marką cenioną, szanowaną i, spoglądając stricte na kryteria cenowe, w dużej mierze elitarną, bo niektóre rzeczy z ich asortymentu potrafią osiągać naprawdę zawrotne ceny. Można więc śmiało stwierdzić, że marka już nieco porzuciła afiszowanie się ze swoimi hip-hopowymi korzeniami, ale takie są po prostu realia rynku i nie ma co się temu dziwić.